friaassociationerfranminvarld

Alla inlägg den 16 juni 2018

Av Annika Sjödin - 16 juni 2018 13:46

egentligen hade jag inte tänkt berätta de men jag lider av en dödlig sjukdom. Inte cancer det finns.många andra otrevliga sjukdomar att dö av.själv har jag KOL. Att beskriva.hur det känns när.man går omkring med nåt.som  liknar ett pågående astmafall utan behandling är ganska omöjligt.

Nu lämnar jag de vill berätta hur de gick till när jag föddes. Efter att ha läst de förstår du nog varför jag tycker LIVET är så värde fullt och jag tror att vi har fått en egen uppgift i livet. Å kom ihåg att VI LEVER BARA EN GÅNG! Får inte plats med min berättelse så jag lovar att börja med den på en gång nästa gång.jsg.hör av mej. Ut i solen å fånga dagen. När du väl har den i dina händer är den som en lerklump å du kan forma den som du vil !!

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tillsammans kan vi förändra världen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annika Sjödin

Annika Sjödin

Annikasjodin

Duni lömde by

Annikasjodin

Annikasjodin

Annika Sjödin

Annika sjödin

Gådtbol


Ovido - Quiz & Flashcards