friaassociationerfranminvarld

Direktlänk till inlägg 7 februari 2020

Nya tider

Av Annika Sjödin - 7 februari 2020 15:26

Det är så fruktansvärt längesen jag skrev något. Jag ber verkligen om ursäkt men jag har varit och är så sjuk. Syftet när jag började skriva var och är fortfarande att berätta hur man vuxen ur en asfaltficka kan skapa sej ett liv. Jag ska fullfölja de men de händer hela tiden saker som känns mer skuta att ta upp.


Eftersom de här är min sida och jsg.har förmånen att tycka och skriva vad jag vill vore jag dum om jag inte tog tillfället i akt

 Jag har aldrig varit rädd.att sticka ut hakan och få en käftsmäll.  Speciellt inte nu.när jag vet att jag inte har så lång tid kvar att leva . Jag har alltid varit tydlig i mina åsikter och.kommer att vara de nu oxå. Det handlar om att Sverige är på väg att kapsejsa.  Dom fascistiska,natistiska  vindar som drar äver landet ÄR NÅGOT JAG KOMMER ATT KÄMPA EMOT.MED ALLA TILL.BUDS STÅENDE MEDEL

 Kanske går jag över gränsen till det tillåtna. Jag anser att den propaganda Sverige Demokraterna använder till stor del är.skrämseltaktik Meningen med detta är ett försök att skrämma Svenska folket.till underkastelse Men så lätt går de inte !! Jag tror att alla vi som hatar NAZISTISKT tänkesätt är ungefär lika många som nszisterna. Vi

 STÅR ENADE OCH.ÄR BEREDDA TILL kAMP INTILL SISTA BLODSDROPPEN !! Framförallt gäller.det behandlingen av ensamkommande ungdomar. Om Jimmy Åkesson haft något bakom pannbenet (men man kan inte beskylla honom för att vara speciellt intelligent) så hade han gått nm ut lite försiktigt och slickat medhårs fram til valet. Nu.börjar till och.med hans anhängare tycka att han går för långt

 Vi ÄR MÅNGA SOM BEKÄMPAR HO

NOM!! Tillsammams ska vi infiltrera

Och underminera. Gå på deras möten, skaffa falska medlems handlingar i


UPP TILL KAMP!!


Jag kommer.att fortsätta skriva i detta ärende




























































 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika Sjödin - 7 februari 2020 15:26

Det är så fruktansvärt längesen jag skrev något. Jag ber verkligen om ursäkt men jag har varit och är så sjuk. Syftet när jag började skriva var och är fortfarande att berätta hur man vuxen ur en asfaltficka kan skapa sej ett liv. Jag ska fullfölja d...

Av Annika Sjödin - 7 februari 2020 15:26

Det är så fruktansvärt längesen jag skrev något. Jag ber verkligen om ursäkt men jag har varit och är så sjuk. Syftet när jag började skriva var och är fortfarande att berätta hur man vuxen ur en asfaltficka kan skapa sej ett liv. Jag ska fullfölja d...

Av Annika Sjödin - 25 december 2019 15:26

Eftersom jag tillbringar.julen liggande i influensa tänkte jag skriva ner några tankar.  För mej.känns de sätt vi firar julen på något sätt fel.vi stänger in oss.i.våra klaner.Ger ut massor med pengar på överdåd med mat och köper fina julklappar år...

Av Annika Sjödin - 25 december 2019 15:26

Eftersom jag tillbringar.julen liggande i influensa tänkte jag skriva ner några tankar.  För mej.känns de sätt vi firar julen på något sätt fel.vi stänger in oss.i.våra klaner.Ger ut massor med pengar på överdåd med mat och köper fina julklappar år...

Av Annika Sjödin - 25 december 2019 15:26

Eftersom jag tillbringar.julen liggande i influensa tänkte jag skriva ner några tankar.  För mej.känns de sätt vi firar julen på något sätt fel.vi stänger in oss.i.våra klaner.Ger ut massor med pengar på överdåd med mat och köper fina julklappar år...

Presentation


Tillsammans kan vi förändra världen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2020
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annika Sjödin

Annika Sjödin

Annikasjodin

Duni lömde by

Annikasjodin

Annikasjodin

Annika Sjödin

Annika sjödin

Gådtbol


Ovido - Quiz & Flashcards