friaassociationerfranminvarld

Alla inlägg under augusti 2019

Av Annika Sjödin - 22 augusti 2019 11:54

Mentaliteten runt våra invandrare har blivit fruktansvärd. Skicka hem dom bara så blir sverige ett perfekt land att leva i men bara för SVENSKAR!! är de bara jag som skräms av denna mentalitet ? Är de bara jag som drar parallellen till hur de började när Hitler kom till makten ? På bara några år har invandrarfrågan blivit den största i alla politiska debatter

 Är ni så totalt dumma i huvet så ni tror att Sverige skulle bli ett. Paradis att leva i bara invandrarna försvann .svenskarna står för en stor del avgaguvåldet. För våldet överhuvudtaget. Jag håller med om att vi inte ska släppa in fler än vi kan ta hand om men än finns outforskade möjligheter. Kommer strax till de. De är rena vansinnet att sätta ihop traumatiserade, trasiga MÄNNISKOR i getton. Som om alla flyktingar vore en homogen  grupp

. Här sätter man människor som i hem länderna ligger i krig med varann rr vid dörr

. Genom att göra på detta sätt isoleras flyktingarna från de svenska samhället å de bäddar för bråk som jag  anser att svenskarna har lika stor del i som flyktingarna

. Många av dom (flyktingarna) lever under ett fruktansvärt mentalt tryck och har ett pris på sitt huvud om dom återvänder till sina hem länder och har att leva under pressen att vänta ,4,5 är innan migrationsverket fattat ett beslut. I hemlandet harnslält å vänner nm många gånger sålt alla ägodelar för att hjälpa flyktingarna hit

 Nej  jag är inte naiv men har en del kunskap pm om hur de kan gå till


 Mitt förslag är följande : borted gettona å integrera dom med  samhället

 Norrut har.vi  många ödrhårdsr

 Använd dessa i integreringen

 Ge mdpm resurser att det  restaurera dessa å bruka jorden..man har sett.mycke bra resultat att integrera dem i minde  byar

 FRA INSE ATT.DOM ÄR DINA . MEDMÄNNISKOR OCH.ATT.DOM KUNDE VARIT DU.!!!

,













,

Av Annika Sjödin - 22 augusti 2019 11:54

Mentaliteten runt våra invandrare har blivit fruktansvärd. Skicka hem dom bara så blir sverige ett perfekt land att leva i men bara för SVENSKAR!! är de bara jag som skräms av denna mentalitet ? Är de bara jag som drar parallellen till hur de började när Hitler kom till makten ? På bara några år har invandrarfrågan blivit den största i alla politiska debatter

 Är ni så totalt dumma i huvet så ni tror att Sverige skulle bli ett. Paradis att leva i bara invandrarna försvann .svenskarna står för en stor del avgaguvåldet. För våldet överhuvudtaget. Jag håller med om att vi inte ska släppa in fler än vi kan ta hand om men än finns outforskade möjligheter. Kommer strax till de. De är rena vansinnet att sätta ihop traumatiserade, trasiga MÄNNISKOR i getton. Som om alla flyktingar vore en homogen  grupp

. Här sätter man människor som i hem länderna ligger i krig med varann rr vid dörr

. Genom att göra på detta sätt isoleras flyktingarna från de svenska samhället å de bäddar för bråk som jag  anser att svenskarna har lika stor del i som flyktingarna

. Många av dom (flyktingarna) lever under ett fruktansvärt mentalt tryck och har ett pris på sitt huvud om dom återvänder till sina hem länder och har att leva under pressen att vänta ,4,5 är innan migrationsverket fattat ett beslut. I hemlandet harnslält å vänner nm många gånger sålt alla ägodelar för att hjälpa flyktingarna hit

 Nej  jag är inte naiv men har en del kunskap pm om hur de kan gå till


 Mitt förslag är följande : borted gettona å integrera dom med  samhället

 Norrut har.vi  många ödrhårdsr

 Använd dessa i integreringen

 Ge mdpm resurser att det  restaurera dessa å bruka jorden..man har sett.mycke bra resultat att integrera dem i minde  byar

 FRA INSE ATT.DOM ÄR DINA . MEDMÄNNISKOR OCH.ATT.DOM KUNDE VARIT DU.!!!

,













,

Av Annika Sjödin - 22 augusti 2019 11:54

Mentaliteten runt våra invandrare har blivit fruktansvärd. Skicka hem dom bara så blir sverige ett perfekt land att leva i men bara för SVENSKAR!! är de bara jag som skräms av denna mentalitet ? Är de bara jag som drar parallellen till hur de började när Hitler kom till makten ? På bara några år har invandrarfrågan blivit den största i alla politiska debatter

 Är ni så totalt dumma i huvet så ni tror att Sverige skulle bli ett. Paradis att leva i bara invandrarna försvann .svenskarna står för en stor del avgaguvåldet. För våldet överhuvudtaget. Jag håller med om att vi inte ska släppa in fler än vi kan ta hand om men än finns outforskade möjligheter. Kommer strax till de. De är rena vansinnet att sätta ihop traumatiserade, trasiga MÄNNISKOR i getton. Som om alla flyktingar vore en homogen  grupp

. Här sätter man människor som i hem länderna ligger i krig med varann rr vid dörr

. Genom att göra på detta sätt isoleras flyktingarna från de svenska samhället å de bäddar för bråk som jag  anser att svenskarna har lika stor del i som flyktingarna

. Många av dom (flyktingarna) lever under ett fruktansvärt mentalt tryck och har ett pris på sitt huvud om dom återvänder till sina hem länder och har att leva under pressen att vänta ,4,5 är innan migrationsverket fattat ett beslut. I hemlandet harnslält å vänner nm många gånger sålt alla ägodelar för att hjälpa flyktingarna hit

 Nej  jag är inte naiv men har en del kunskap pm om hur de kan gå till


 Mitt förslag är följande : borted gettona å integrera dom med  samhället

 Norrut har.vi  många ödrhårdsr

 Använd dessa i integreringen

 Ge mdpm resurser att det  restaurera dessa å bruka jorden..man har sett.mycke bra resultat att integrera dem i minde  byar

 FRA INSE ATT.DOM ÄR DINA . MEDMÄNNISKOR OCH.ATT.DOM KUNDE VARIT DU.!!!

,













,

Av Annika Sjödin - 22 augusti 2019 11:54

Mentaliteten runt våra invandrare har blivit fruktansvärd. Skicka hem dom bara så blir sverige ett perfekt land att leva i men bara för SVENSKAR!! är de bara jag som skräms av denna mentalitet ? Är de bara jag som drar parallellen till hur de började när Hitler kom till makten ? På bara några år har invandrarfrågan blivit den största i alla politiska debatter

 Är ni så totalt dumma i huvet så ni tror att Sverige skulle bli ett. Paradis att leva i bara invandrarna försvann .svenskarna står för en stor del avgaguvåldet. För våldet överhuvudtaget. Jag håller med om att vi inte ska släppa in fler än vi kan ta hand om men än finns outforskade möjligheter. Kommer strax till de. De är rena vansinnet att sätta ihop traumatiserade, trasiga MÄNNISKOR i getton. Som om alla flyktingar vore en homogen  grupp

. Här sätter man människor som i hem länderna ligger i krig med varann rr vid dörr

. Genom att göra på detta sätt isoleras flyktingarna från de svenska samhället å de bäddar för bråk som jag  anser att svenskarna har lika stor del i som flyktingarna

. Många av dom (flyktingarna) lever under ett fruktansvärt mentalt tryck och har ett pris på sitt huvud om dom återvänder till sina hem länder och har att leva under pressen att vänta ,4,5 är innan migrationsverket fattat ett beslut. I hemlandet harnslält å vänner nm många gånger sålt alla ägodelar för att hjälpa flyktingarna hit

 Nej  jag är inte naiv men har en del kunskap pm om hur de kan gå till


 Mitt förslag är följande : borted gettona å integrera dom med  samhället

 Norrut har.vi  många ödrhårdsr

 Använd dessa i integreringen

 Ge mdpm resurser att det  restaurera dessa å bruka jorden..man har sett.mycke bra resultat att integrera dem i minde  byar

 FRA INSE ATT.DOM ÄR DINA . MEDMÄNNISKOR OCH.ATT.DOM KUNDE VARIT DU.!!!

,













,

Av Annika Sjödin - 22 augusti 2019 11:54

Mentaliteten runt våra invandrare har blivit fruktansvärd. Skicka hem dom bara så blir sverige ett perfekt land att leva i men bara för SVENSKAR!! är de bara jag som skräms av denna mentalitet ? Är de bara jag som drar parallellen till hur de började när Hitler kom till makten ? På bara några år har invandrarfrågan blivit den största i alla politiska debatter

 Är ni så totalt dumma i huvet så ni tror att Sverige skulle bli ett. Paradis att leva i bara invandrarna försvann .svenskarna står för en stor del avgaguvåldet. För våldet överhuvudtaget. Jag håller med om att vi inte ska släppa in fler än vi kan ta hand om men än finns outforskade möjligheter. Kommer strax till de. De är rena vansinnet att sätta ihop traumatiserade, trasiga MÄNNISKOR i getton. Som om alla flyktingar vore en homogen  grupp

. Här sätter man människor som i hem länderna ligger i krig med varann rr vid dörr

. Genom att göra på detta sätt isoleras flyktingarna från de svenska samhället å de bäddar för bråk som jag  anser att svenskarna har lika stor del i som flyktingarna

. Många av dom (flyktingarna) lever under ett fruktansvärt mentalt tryck och har ett pris på sitt huvud om dom återvänder till sina hem länder och har att leva under pressen att vänta ,4,5 är innan migrationsverket fattat ett beslut. I hemlandet harnslält å vänner nm många gånger sålt alla ägodelar för att hjälpa flyktingarna hit

 Nej  jag är inte naiv men har en del kunskap pm om hur de kan gå till


 Mitt förslag är följande : borted gettona å integrera dom med  samhället

 Norrut har.vi  många ödrhårdsr

 Använd dessa i integreringen

 Ge mdpm resurser att det  restaurera dessa å bruka jorden..man har sett.mycke bra resultat att integrera dem i minde  byar

 FRA INSE ATT.DOM ÄR DINA . MEDMÄNNISKOR OCH.ATT.DOM KUNDE VARIT DU.!!!

,













,

Av Annika Sjödin - 21 augusti 2019 23:55

Läste ett inlägg på facebook som fick mej att fundera över hur människor tänker. Hon tyckte de var så fruktansvärt att våldet kommit till Stockholm, Göteborg å malmö

 De när hela världen står i brand !! Vi borde vara mer tacksamma över att vi undgått KRIG, hungersnöd  å missväckt i mer än ,350år. Vad är de som säjer att de alltid slå våra så? Jsg blir uppriktigt förbannad när jag ser å läser hur invandrar politiken hårdnat till hat på bara några år Sverige. De har gått i en rasande fart å de både skrämmer mej å gör mej förbannad. Som om vi skickade

hem alla invandrare skulle alla problem vara lösta. De får mej att nt

tänka på min fd man som var hårt engagerad i handikapp idrotten å en gång skrev han ett brev till ryssland och efterfrågade ett utbyte i handikapp idrotten mellan länderna han fick till svar att ryssland inte hade några handikappade.!! Måste sluta för batteriet är slut

 Kommer att utveckla detta vidare,










Av Annika Sjödin - 12 augusti 2019 00:25

De är så jag tänker på de som från börja  var tänkt som en slags.berättelse om mitt liv. Så enkelt blev de nu inte

.Aktuella känslor gör sej påminda och förskjuter dagboken

Den som jag så strategiskt å snyggt målat upp i mitt inre.              De är ett liv som lever samtidigt med vårt.andra och ibland ställer de till förtret för oss

 Man kan kalla tankevärlden för känslovärlden

 Då blir de. Svårare, mer konfliktfyllt att leva . Aldrig hade jag.kunnat tänka.mej slutet på livet så här !! Jag ville som alla andra jag mött få dö med värdighet. Var har du nm nu din gud , säjer en del retsamt, skulle inte han skydda å bevara dej från att behöva dö i fruktansvärda smärtor

Ett  ord dyker upp i mitt inre  de är Noa. Du.har säkert hörtbisan om gubben noa, gubben noa osv

Men de finns en fantastisk berättelse i Bibeln i.gamla testamentet som hette Noa..han var.enfattig.man så sej.älska gud.mer än allt.annat

 Fortsätter min berättelse om noa  nästa..gång

         Den hät veckan ska jag på två undersökningar dom som visar om jag behöver göra en sk kranskärlsröntgen

Mb Värst.av allt.är att jag på fredag ska göra en CT skalle.för att utesluta en hjärntumör. Har på sista tiden fått flera oroande symtom.  Synstörningar,. hallucinationer

Snälla du  min vän

Läs mina rader å.ge feedback

Jag är så rädd




Mb












































.






























































Av Annika Sjödin - 4 augusti 2019 19:23

De finns hur mycke som helst att berätta så de blir bara små klipp. Jag minns att jag berättat lite från min tid från en kristen folkhögskola. Jag sökte dit för att läsa upp gymnasiekompetens. Hade ju inga avgångsbetyg  från nian

Här bodde lärare och elever tillsammans inom skolans område. De var.oxå här jag för första gången i mitt liv.fick mina första vänner. Av.studierna blev väl inte mycket. Jag hade ju ingen studievana. Om jag läst en timma en k BBC äll tyckte jag att jag gjort de bra men de var fullt av spex å upptåg. En kväll frågade några kompisar om jag ville följa med på någon restaurang. Självklart, så jag. Jag kontrollerade noga de andras beteende. Ville inte avslöja för nån att de var de första restaurang besöket i mitt liv

             Jag fick mitt livs chock när de andra beställde in nm vin till maten. Ville inte vara sämre än de andra så jag drack oxå ett glas vin . När vi.kom hem kände jag ett starkt behov av en ensam promenad. Jag kände mej förvirrad å lurad. Varför hade ingen lärt mej den här möjligheten att leva och ändå vara kristen. En stark ilska mot mina föräldrar steg upp. Vad.mer hade dom undanhållit mej ,?hade jag blivit mobbad å slagen helt i onödan. Var den synd å straffteori dom ständigt matade min hjärna med varit ett falskspel ??


.










Presentation


Tillsammans kan vi förändra världen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annika Sjödin

Annika Sjödin

Annikasjodin

Duni lömde by

Annikasjodin

Annikasjodin

Annika Sjödin

Annika sjödin

Gådtbol


Ovido - Quiz & Flashcards