friaassociationerfranminvarld

Direktlänk till inlägg 27 september 2019

Några klipp från början av studietiden i Uppsala

Av Annika Sjödin - 27 september 2019 19:25

Jag var nästan klar med mitt inlägg när jag var tvungen att lägga ifrån mej telefonen å med de försvann allt jag skrivit. Inte första gången de

Händer

De var som om studietiden fick mej att

vakna till liv. Jag lät mitt långa svarta hår bölja fritt över axlarna och började sminka mej.häpet sågmjsg att den lilla tanten med håret stramt hopknölat till en knut uppe på huvet var borta. Framför mej stod en vacker kvinna med fina vackert inramade brun gröna ögon

Vi hade fullt upp n hela dagarna

 Antingen var de praktik på alla upptänkliga ställen eller oxå var de föreläsningar hela dagarna

 Vi var ganska många som drygade ut studielånet genom att jobba extra

 Bäst förtjänst var att sitta extravak på helgerna men även nm veckodagarna kunde bli aktuella. Läste gjorde vi sent på kvällarna å nätterna. Jag brukade förse mej med en känna kaffe å en burk koffeintabletter för att.hålla mej vaken. De slutade med att hela kroppen skakade av allt koffein.                             Killarna från milirhögskolan kom ibland å bjöd oss på fest eller ville sitta å fika med oss

Jag slutar för.denna gång med att.berätta en lite rolig händelse.

     ..vi hade lektion i gynekologi så v n en trevlig läkare

 Han avbryts då dörren öppnades och tre militärer steg in i salem å så ,' vi söker fyra villiga tjejer till en fest i  kväll, sa en

 En annan försökte rätta till de hela å så ,: Alltså vi.. längre kom han inte för nu avbröts  han av gynekologen som hade föreläsningen. Han sån,:"!,,Fårjag bara avsluta lektionen så  kan ni sen avgöra.vem som ska ha vem.



















.





Mn





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika Sjödin - 7 februari 2020 15:26

Det är så fruktansvärt längesen jag skrev något. Jag ber verkligen om ursäkt men jag har varit och är så sjuk. Syftet när jag började skriva var och är fortfarande att berätta hur man vuxen ur en asfaltficka kan skapa sej ett liv. Jag ska fullfölja d...

Av Annika Sjödin - 7 februari 2020 15:26

Det är så fruktansvärt längesen jag skrev något. Jag ber verkligen om ursäkt men jag har varit och är så sjuk. Syftet när jag började skriva var och är fortfarande att berätta hur man vuxen ur en asfaltficka kan skapa sej ett liv. Jag ska fullfölja d...

Av Annika Sjödin - 7 februari 2020 15:26

Det är så fruktansvärt längesen jag skrev något. Jag ber verkligen om ursäkt men jag har varit och är så sjuk. Syftet när jag började skriva var och är fortfarande att berätta hur man vuxen ur en asfaltficka kan skapa sej ett liv. Jag ska fullfölja d...

Av Annika Sjödin - 25 december 2019 15:26

Eftersom jag tillbringar.julen liggande i influensa tänkte jag skriva ner några tankar.  För mej.känns de sätt vi firar julen på något sätt fel.vi stänger in oss.i.våra klaner.Ger ut massor med pengar på överdåd med mat och köper fina julklappar år...

Av Annika Sjödin - 25 december 2019 15:26

Eftersom jag tillbringar.julen liggande i influensa tänkte jag skriva ner några tankar.  För mej.känns de sätt vi firar julen på något sätt fel.vi stänger in oss.i.våra klaner.Ger ut massor med pengar på överdåd med mat och köper fina julklappar år...

Presentation


Tillsammans kan vi förändra världen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annika Sjödin

Annika Sjödin

Annikasjodin

Duni lömde by

Annikasjodin

Annikasjodin

Annika Sjödin

Annika sjödin

Gådtbol


Ovido - Quiz & Flashcards