friaassociationerfranminvarld

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2019

Är de verkligen sant.?

Av Annika Sjödin - 10 oktober 2019 00:01

Den här gången måste jag få ge uttryck för vad jag känner.. Förut har jag lyckats hålla en viss distans men nu när oxå min rygg kapsejsat så till den milda grad att ingen smärlindrg längre räcker.ttll de finns inte ett enda läge som ger.lindring varken natt eller dag är jag.smärtfi..Jag.har.stora svårigheter att röra mej. överhudtaget. plötsligt som en  röst.från ingenstans medan jag strök hörde jag klart å tydligt

 :,.De är du som ska dö!! Du å ingen annan. Herregud tänkte jag de är alldeles sant. Spelar ingen.roll hur mycke jag låtsas vara stark. De kom över.mej med sådan styrka att jag höll på att tappa stykjärnet. Jag drog ur sladden å satte mej på köksstolen. Tårarna kom som ett vattenfall å jag tänkte.varför finns de ingen här som jag kan få luta mitt trötta huvud ?? Tröst är ingen idé.  De går inte att prata bort men jag kände ett starkt behov av ordlös tröst. Nån som håller om mej mjukt å lätt, smeker min kind lika ömt som man smeker ett barn. Märkte du att jag bytte person å skriver i nutid? De var med mening för känslan är kvar

 Jag är så viktigt otroligt trött både av KOLEN å av tanken på hur mycke smärtan kommer att öka å hur de känns att krävas till döds ?som tur är brukar man få koldioxidförgiftning å somna in i koma . Färlåt att detta blev en.sorgesång Jag.vat.bara tvungeni




.











  








.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika Sjödin - 7 februari 2020 15:26

Det är så fruktansvärt längesen jag skrev något. Jag ber verkligen om ursäkt men jag har varit och är så sjuk. Syftet när jag började skriva var och är fortfarande att berätta hur man vuxen ur en asfaltficka kan skapa sej ett liv. Jag ska fullfölja d...

Av Annika Sjödin - 7 februari 2020 15:26

Det är så fruktansvärt längesen jag skrev något. Jag ber verkligen om ursäkt men jag har varit och är så sjuk. Syftet när jag började skriva var och är fortfarande att berätta hur man vuxen ur en asfaltficka kan skapa sej ett liv. Jag ska fullfölja d...

Av Annika Sjödin - 7 februari 2020 15:26

Det är så fruktansvärt längesen jag skrev något. Jag ber verkligen om ursäkt men jag har varit och är så sjuk. Syftet när jag började skriva var och är fortfarande att berätta hur man vuxen ur en asfaltficka kan skapa sej ett liv. Jag ska fullfölja d...

Av Annika Sjödin - 25 december 2019 15:26

Eftersom jag tillbringar.julen liggande i influensa tänkte jag skriva ner några tankar.  För mej.känns de sätt vi firar julen på något sätt fel.vi stänger in oss.i.våra klaner.Ger ut massor med pengar på överdåd med mat och köper fina julklappar år...

Av Annika Sjödin - 25 december 2019 15:26

Eftersom jag tillbringar.julen liggande i influensa tänkte jag skriva ner några tankar.  För mej.känns de sätt vi firar julen på något sätt fel.vi stänger in oss.i.våra klaner.Ger ut massor med pengar på överdåd med mat och köper fina julklappar år...

Presentation


Tillsammans kan vi förändra världen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annika Sjödin

Annika Sjödin

Annikasjodin

Duni lömde by

Annikasjodin

Annikasjodin

Annika Sjödin

Annika sjödin

Gådtbol


Ovido - Quiz & Flashcards