friaassociationerfranminvarld

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2019

Fortsättning från föregående

Av Annika Sjödin - 22 augusti 2019 11:54

Mentaliteten runt våra invandrare har blivit fruktansvärd. Skicka hem dom bara så blir sverige ett perfekt land att leva i men bara för SVENSKAR!! är de bara jag som skräms av denna mentalitet ? Är de bara jag som drar parallellen till hur de började när Hitler kom till makten ? På bara några år har invandrarfrågan blivit den största i alla politiska debatter

 Är ni så totalt dumma i huvet så ni tror att Sverige skulle bli ett. Paradis att leva i bara invandrarna försvann .svenskarna står för en stor del avgaguvåldet. För våldet överhuvudtaget. Jag håller med om att vi inte ska släppa in fler än vi kan ta hand om men än finns outforskade möjligheter. Kommer strax till de. De är rena vansinnet att sätta ihop traumatiserade, trasiga MÄNNISKOR i getton. Som om alla flyktingar vore en homogen  grupp

. Här sätter man människor som i hem länderna ligger i krig med varann rr vid dörr

. Genom att göra på detta sätt isoleras flyktingarna från de svenska samhället å de bäddar för bråk som jag  anser att svenskarna har lika stor del i som flyktingarna

. Många av dom (flyktingarna) lever under ett fruktansvärt mentalt tryck och har ett pris på sitt huvud om dom återvänder till sina hem länder och har att leva under pressen att vänta ,4,5 är innan migrationsverket fattat ett beslut. I hemlandet harnslält å vänner nm många gånger sålt alla ägodelar för att hjälpa flyktingarna hit

 Nej  jag är inte naiv men har en del kunskap pm om hur de kan gå till


 Mitt förslag är följande : borted gettona å integrera dom med  samhället

 Norrut har.vi  många ödrhårdsr

 Använd dessa i integreringen

 Ge mdpm resurser att det  restaurera dessa å bruka jorden..man har sett.mycke bra resultat att integrera dem i minde  byar

 FRA INSE ATT.DOM ÄR DINA . MEDMÄNNISKOR OCH.ATT.DOM KUNDE VARIT DU.!!!

,













,

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika Sjödin - 7 februari 2020 15:26

Det är så fruktansvärt längesen jag skrev något. Jag ber verkligen om ursäkt men jag har varit och är så sjuk. Syftet när jag började skriva var och är fortfarande att berätta hur man vuxen ur en asfaltficka kan skapa sej ett liv. Jag ska fullfölja d...

Av Annika Sjödin - 7 februari 2020 15:26

Det är så fruktansvärt längesen jag skrev något. Jag ber verkligen om ursäkt men jag har varit och är så sjuk. Syftet när jag började skriva var och är fortfarande att berätta hur man vuxen ur en asfaltficka kan skapa sej ett liv. Jag ska fullfölja d...

Av Annika Sjödin - 7 februari 2020 15:26

Det är så fruktansvärt längesen jag skrev något. Jag ber verkligen om ursäkt men jag har varit och är så sjuk. Syftet när jag började skriva var och är fortfarande att berätta hur man vuxen ur en asfaltficka kan skapa sej ett liv. Jag ska fullfölja d...

Av Annika Sjödin - 25 december 2019 15:26

Eftersom jag tillbringar.julen liggande i influensa tänkte jag skriva ner några tankar.  För mej.känns de sätt vi firar julen på något sätt fel.vi stänger in oss.i.våra klaner.Ger ut massor med pengar på överdåd med mat och köper fina julklappar år...

Av Annika Sjödin - 25 december 2019 15:26

Eftersom jag tillbringar.julen liggande i influensa tänkte jag skriva ner några tankar.  För mej.känns de sätt vi firar julen på något sätt fel.vi stänger in oss.i.våra klaner.Ger ut massor med pengar på överdåd med mat och köper fina julklappar år...

Presentation


Tillsammans kan vi förändra världen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annika Sjödin

Annika Sjödin

Annikasjodin

Duni lömde by

Annikasjodin

Annikasjodin

Annika Sjödin

Annika sjödin

Gådtbol


Ovido - Quiz & Flashcards