friaassociationerfranminvarld

Direktlänk till inlägg 4 juli 2019

Glädjande besök

Av Annika Sjödin - 4 juli 2019 02:17

Mitt i all hosta som känns som de ska kväva mej

. Tårar som bara rinner utan att jag varken kan eller orkar sortera dom. Ångest som bara vill är växer. I min ensamhet undrar jag hur länge.till jag ska orka får jag ett glädjande besked att jag ska få en elrullstol !!😄😄,  De betyder stora.förändringar för mej . De är längesen min rygg pajade helt. Två diskbråcksoperationer har jag gjort å de har bara förvärrat de hela pga sammanväxningar

 Jag har svåra smärtor i rygg å ben. Har inte kunnat ta mej ut överhuvudtaget

Den ena dagen är den andra lik. Jag har suttit instängd i lägenheten . De är ett helvete i n sej

 Dom enda gånger jag tar mej.ut är när mina barnbarn kommer å skjutsar mej i rullstolen. De som.kan ta tid är att Östersundshem måste bygga ett garage med eluttag

.MEN VILKEN FANTASTISK FÖRÄNDRING DE INNEBÄR FÖR MEJ. sen kan jag åka till stan när jag själv vill eller åka ut i naturen

Jag nämnde mina barnbarn. Dom är 16, 12 och 2.5 år


 När jag var frisk å stark å dom var små var dom  bara några månader när dom började sova över hos mej

Min fantasi förmåga som är en del av mitt författarskap använde jag till att sätta ihop egna berättelser och sagor som skulle berättas om å  om igen. Jag har aldrig varit pysslig av mej men älskat att leka


Vi har varit mycket tillsammans för att jag älskat de. Aldrig har jag i min vildaste fantasi kunnat föreställa mej att jag skulle få så mycket kärlek tillbaka

 Nu turas dom äldsta om att vara hos mej på helgerna

 Vi går på loppis å gör andra roliga saker. Detta har jag inte på nåt vis förtjänat. En dag så mitt äldsta barnbarn" du är den mest fantastiska underbaraste människa jag nånsin träffat'.,då rann mina tårar

,
























 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika Sjödin - 7 februari 2020 15:26

Det är så fruktansvärt längesen jag skrev något. Jag ber verkligen om ursäkt men jag har varit och är så sjuk. Syftet när jag började skriva var och är fortfarande att berätta hur man vuxen ur en asfaltficka kan skapa sej ett liv. Jag ska fullfölja d...

Av Annika Sjödin - 7 februari 2020 15:26

Det är så fruktansvärt längesen jag skrev något. Jag ber verkligen om ursäkt men jag har varit och är så sjuk. Syftet när jag började skriva var och är fortfarande att berätta hur man vuxen ur en asfaltficka kan skapa sej ett liv. Jag ska fullfölja d...

Av Annika Sjödin - 7 februari 2020 15:26

Det är så fruktansvärt längesen jag skrev något. Jag ber verkligen om ursäkt men jag har varit och är så sjuk. Syftet när jag började skriva var och är fortfarande att berätta hur man vuxen ur en asfaltficka kan skapa sej ett liv. Jag ska fullfölja d...

Av Annika Sjödin - 25 december 2019 15:26

Eftersom jag tillbringar.julen liggande i influensa tänkte jag skriva ner några tankar.  För mej.känns de sätt vi firar julen på något sätt fel.vi stänger in oss.i.våra klaner.Ger ut massor med pengar på överdåd med mat och köper fina julklappar år...

Av Annika Sjödin - 25 december 2019 15:26

Eftersom jag tillbringar.julen liggande i influensa tänkte jag skriva ner några tankar.  För mej.känns de sätt vi firar julen på något sätt fel.vi stänger in oss.i.våra klaner.Ger ut massor med pengar på överdåd med mat och köper fina julklappar år...

Presentation


Tillsammans kan vi förändra världen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annika Sjödin

Annika Sjödin

Annikasjodin

Duni lömde by

Annikasjodin

Annikasjodin

Annika Sjödin

Annika sjödin

Gådtbol


Ovido - Quiz & Flashcards