friaassociationerfranminvarld

Direktlänk till inlägg 26 juni 2019

Tankar på kvällslkvistenjj ju j

Av Annika Sjödin - 26 juni 2019 21:25

Jag är uppriktigt ledsen att de är så sällan jag får till några rader. De har sin förklaring i att jag åker in å ut på lungkliniken  som en jojo. De blir inte mycket tid över till att fundera på vad jag vill säja. Jag hoppas jag ska hinna klart berättelsen om vad jag gjorde med livets gåva. Jag skriver medvetet "med vad jag gjorde '".för jag anser att vi skapar själva våra liv.utifrån dom förutsättningar vi har. ingen kan sätta sej å vänta på att livet ska komma till en. De fodras målmedvetenhet å hårt arbete när.man väl bestämt se för bad man vill göra. Ber om ursäkt om jag är osammanhängande och lite rörig men jag har frossa å feber just nu

Jag skulle kunna jämföra mej med Nelson Mandela eller Moder Teresa å säja mitt liv är en flopp. Jämför vad du åstadkommer med dej själ

V.och dina egna förutsättningar. Alltid med dej själv. Jämför med vad du kommer ifrån. Dina rötter bär du alltid med dej på gott å ont även om du som jag gjort tar avstånd från mycke du matades med under din uppväxt. Vi gör våra liv. De är viktigt att minnas. Vissa saker i livet kan verka slumpartat och kanske ibland oxå är de men valet är ditt

. Bara ditt och vad du.väljer är beroende på hur du väljer är beroende på hur du väljer att se på dej  själv. Två saker väljer jag helt bort. Att tycka synd om mej själv och att skylla mina val i livet på andra människor

 Inte ens nu när jag är döende kan jag tycka synd om mej själv.ja, jag gråter ofta. Inte för att jag tycker synd om mej själv men av sorg

När jag tittar i backspegeln konstaterar jag att mycket har varit jobbigt men de är jag inte ensam  om

 Jag menar att ha haft de tufft under uppväxten men jag är glad åt att kunna konstatera att jag oxå haft ett jäkligt roligt liv !!inte alla kan göra den summeringen

.så har jag aldrig tillåtit n mej att känna hat eller avund. De är två saker som kan förgifta ett helt liv och hindra dej från att känna glädje å lycka 



































 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika Sjödin - 7 februari 2020 15:26

Det är så fruktansvärt längesen jag skrev något. Jag ber verkligen om ursäkt men jag har varit och är så sjuk. Syftet när jag började skriva var och är fortfarande att berätta hur man vuxen ur en asfaltficka kan skapa sej ett liv. Jag ska fullfölja d...

Av Annika Sjödin - 7 februari 2020 15:26

Det är så fruktansvärt längesen jag skrev något. Jag ber verkligen om ursäkt men jag har varit och är så sjuk. Syftet när jag började skriva var och är fortfarande att berätta hur man vuxen ur en asfaltficka kan skapa sej ett liv. Jag ska fullfölja d...

Av Annika Sjödin - 7 februari 2020 15:26

Det är så fruktansvärt längesen jag skrev något. Jag ber verkligen om ursäkt men jag har varit och är så sjuk. Syftet när jag började skriva var och är fortfarande att berätta hur man vuxen ur en asfaltficka kan skapa sej ett liv. Jag ska fullfölja d...

Av Annika Sjödin - 25 december 2019 15:26

Eftersom jag tillbringar.julen liggande i influensa tänkte jag skriva ner några tankar.  För mej.känns de sätt vi firar julen på något sätt fel.vi stänger in oss.i.våra klaner.Ger ut massor med pengar på överdåd med mat och köper fina julklappar år...

Av Annika Sjödin - 25 december 2019 15:26

Eftersom jag tillbringar.julen liggande i influensa tänkte jag skriva ner några tankar.  För mej.känns de sätt vi firar julen på något sätt fel.vi stänger in oss.i.våra klaner.Ger ut massor med pengar på överdåd med mat och köper fina julklappar år...

Presentation


Tillsammans kan vi förändra världen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annika Sjödin

Annika Sjödin

Annikasjodin

Duni lömde by

Annikasjodin

Annikasjodin

Annika Sjödin

Annika sjödin

Gådtbol


Skapa flashcards