friaassociationerfranminvarld

Alla inlägg den 10 november 2018

Av Annika Sjödin - 10 november 2018 16:50

Vi tillbringar lång tid i skolan. ( Tyvärr). Att stå vid busshållplatsen var svårt. Först måste jag se till att komma sist så jag  hade alla småjävlar framför mej. Alltidbskydda mej från attack bakifrån. En hård isboll i bakuvet eller en plankstump gjorde inte bara ont de fick allt att börja snurra och jag ville absolut inte svimma inför mina plågoandar. ALDRIG I LIVET SKULLE DOM FÅ SE MEJ RÄDD ELLER SVAG !!,.                                                         I bussen kom böckerna flygande. Jag lovar att de gör rejält ont att få en tjock bok i huvet som kastas med full kraft. Jag har en höll höll mej så långt bort från toaletterna som möjligt. Att få ansiktet nerstoppat i toalettstolen var den snuskigaste tortyrmetoen. Om .                      ............   De jag ändå tyckte var värst var när vi skulle välja lag för nån lagsport . Jag hatade att bli utställd och exponerad.de två populäraste killarna blev alltid valda till lagledare. De hade blå och röda band som de skulle dela ut till sina medlemmar. De snyggaste tjejerna gick först till sist var de bara jag och en annan tjej kvar och allra sist jag ensam. Jag hörde fnissningar å ibland kommetarer som " snygg klänning. Har du ärvt den efter din mormor " Till sist sa lagledaren med en suck som alla hörde " JAG TAR VÄL JESUS DÅ                         

   Klart jag berättade hemma. Grät och bad att få se ut som andra. Mammas standardardsvar var att MB jag skulle vara tacksam som fick lida för hans namn de skulle ge mej en större belöning i himlen.jag grät ännu mer för ingenstans kunde jag vända mej å berätta för nån som förstod.

Jag ska nu berätta om en händelse som var så fruktansvärd och som aldrig lämnar mitt minne. När du läser, försök läsa med min uppfostran i ditt minne.

Det var en blåsig.novemberkväll trädgrenarna slog.mot ruutan och regnet piskade rutorna. Vi had lagt oss. Jag låg i rummet innanför mina föräldrar. Någon dörr fanns inte. Jag grät å grät så som jag aldrig gjort förr. Ville att mamma skulle ta mej i sin famn å lova att allt skulle bli bra. I stället säger hon med den myndiga röst man aldrig säger emot " " DU HAR LÄTIT JÄVULEN FLLYTTA IN I DITT HJÄRTA ! DU ÄR BESATT AV DJÄVULEN'!! Jag.blev så rädd att hela jag skakade.bkröp ner under filten på försökte gömma mej för honom m då ropar mamma med hög fruktansvärd röst jag aldrig förr hört henne använda " I JESU KRISTI NAMN BEFALLER JAG DEJ ATT FARA UT UR HENNE!!!".




Presentation


Tillsammans kan vi förändra världen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annika Sjödin

Annika Sjödin

Annikasjodin

Duni lömde by

Annikasjodin

Annikasjodin

Annika Sjödin

Annika sjödin

Gådtbol


Skapa flashcards