friaassociationerfranminvarld

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2018

Direkt fortsättning på min blogg " Villervalla

Av Annika Sjödin - 27 oktober 2018 03:39

De gick snabbt med.blofprov de känns som att jag vill få det här avklarat om jag tar upp det igen. Jag har gjort en ultraljudsundersökning på hjärtat i dag. Det.visar på en sviktande på höger kammare. Allra mest troligt orsakat av min KOL

Jag har mycket svårt att prata för luften vill inte räcka till. En envis hosta förstås. Vad jag känner ?? Oj de är.mycket först en stor sorgsenhet. Jag vill gärna vara kvar hos dom jag älskar. Det är den allra svåraste biten. Bitter? Nej

 Vill bara att de ska gå fort. Jag önskar i detta läge att jag haft ett annat jobb än högutbildad narkossköterska. Jag har jobbat med alla specialiteter utom narnmorska och jag har sett människor dö i KOL. Något jag inte önskar att nån ska behöva göra. Jag har kanske inte den tilltro till vården som en inte insatt har.  Jag vet begränsningarna. Nu lämnar jag detta ämne för den här gången.

Jag orkavill myvketr inte skriva så mycket mer än min blogg men den är mycket viktig för mej och jag vill mycket gärna att du som läser tycker till och ger FEEDBACK.

Det är det här med ORD som är så viktigt för mej. Ordet har en fantastisk makt och det är viktigt att vi tänker på vad vi säjer till våra medmänniskor. Ord kan öppna vilka stängda dörrar som helst. Rätt använt kan de vara till hjälp för många. Jag är tom övertygad om att rätt ord i rätt tid, uttalat nv av rätt person oxå skulle kunna förhindra ,våld och gom gom krig

Det kan inte ha funnits ett mer tilltufsat barn än vad jag var. Mobbad.inte en enda kompis under grundskolans nio år. Herre gud !! Jag var rädd för dom andra barnen som plågade mej och.gjorde.illa mej. Rädd för mamma, Jesus, Guds straff å för djävulen . Listan kan göras hur lång som helst. Om nån i de läget skulle säja att jag som inte hade en aning om vad ett verb eller ett substantiv är en dag skulle bli författare .skriva en bok där jag lämnar mm ut mej själv på gott och ont. Om nån sagt de till mej när jag var ett neutrum, ett ingenting då skulle jag.be dom söka psypsykvård. Att jag oxå skulle läsa in denna.bok påå på radion där den gick som följetong.natt jag dessutom skulle skriva andra saker. Om nån sagt de till mej DÅ skulle jag sagt att de var .lika löjligt otroligt som att jag skulle ta ner månen

Jag menar att för att lyckas med något här i livet MÅSTE VI VÅGA MISSLYCKAS!!

Till sist vill jag.be dej titta lite extra på toppheadbilden. Kvinnan med de uppsträckta händerna. Lägg vad du vill i dom., För mej är det en bild jag älskar. Jag har valt den för att jag älskar den.!! Förmej representerar den alltings möjlighet. Ha de bra hör av dej

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nr

 

 

 

 

.

 

 



 

.

N

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika Sjödin - 7 februari 2020 15:26

Det är så fruktansvärt längesen jag skrev något. Jag ber verkligen om ursäkt men jag har varit och är så sjuk. Syftet när jag började skriva var och är fortfarande att berätta hur man vuxen ur en asfaltficka kan skapa sej ett liv. Jag ska fullfölja d...

Av Annika Sjödin - 7 februari 2020 15:26

Det är så fruktansvärt längesen jag skrev något. Jag ber verkligen om ursäkt men jag har varit och är så sjuk. Syftet när jag började skriva var och är fortfarande att berätta hur man vuxen ur en asfaltficka kan skapa sej ett liv. Jag ska fullfölja d...

Av Annika Sjödin - 7 februari 2020 15:26

Det är så fruktansvärt längesen jag skrev något. Jag ber verkligen om ursäkt men jag har varit och är så sjuk. Syftet när jag började skriva var och är fortfarande att berätta hur man vuxen ur en asfaltficka kan skapa sej ett liv. Jag ska fullfölja d...

Av Annika Sjödin - 25 december 2019 15:26

Eftersom jag tillbringar.julen liggande i influensa tänkte jag skriva ner några tankar.  För mej.känns de sätt vi firar julen på något sätt fel.vi stänger in oss.i.våra klaner.Ger ut massor med pengar på överdåd med mat och köper fina julklappar år...

Av Annika Sjödin - 25 december 2019 15:26

Eftersom jag tillbringar.julen liggande i influensa tänkte jag skriva ner några tankar.  För mej.känns de sätt vi firar julen på något sätt fel.vi stänger in oss.i.våra klaner.Ger ut massor med pengar på överdåd med mat och köper fina julklappar år...

Presentation


Tillsammans kan vi förändra världen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annika Sjödin

Annika Sjödin

Annikasjodin

Duni lömde by

Annikasjodin

Annikasjodin

Annika Sjödin

Annika sjödin

Gådtbol


Ovido - Quiz & Flashcards